Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

さくぶん

きょうがっこうへいきました。

とてもおおきながっこうでした。

たくさんのせいとがいました。

すぐにともだちができました。

かおのないおとこのこです。

かわいいこいびともできました。

ろうかにおちてたおんなのこです。

あかちゃんもできました。

まだらんどせるのなかです。

せんせいはいつもあそんでます。

はんめんきょうしだそうです。

なんだかおかしながっこうです。




元「koebu」ちょもらんまさんが演じてくださった!


元「koebunyapipi///aprileさんが演じてくださった!


Sunoが作曲。


Composition

I went to school today.

It was a very big school.

There were a lot of students.

I made friends soon.

One is a boy without a face.

I also made a cute lover.

It is a girl who fell in the corridor.

I also made a baby.

It is still inside the school bag.

My teacher is always playing.

It seems to be a teacher by negative example.

It is somewhat strange school.