Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

兎の殺意

狼と犬と兎が 一緒に暮らしていました。

狼は 兎を襲いたいのですが、犬が許しません。
犬は 兎と遊びたいのですが、狼が邪魔をします。

ある夜、こっそり兎が 狼に囁きました。
「あの生意気な犬を 殺して欲しいの」

すると兎は 狼に襲われてしまいました。

傷ついた兎は 犬に泣きつきました。
「あの憎らしい狼を 殺して欲しいの」

すると兎は 犬に遊ばれてしまいました。




元「koebuロンチーさんが演じてくださった!


Murderous Intent of a Rabbit

A wolf, a dog and a rabbit lived together.

The wolf wants to attack the rabbit,
but the dog won't let him.

The dog wants to play with the rabbit,
but the wolf interferes.

One night, the rabbit secretly whispered to the wolf.
"I want you to kill that cheeky dog."

Then the rabbit was attacked by the wolf.

The injured rabbit cried to the dog.
"I want you to kill that disgusting wolf."

Then the rabbit was played with by the dog.