Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

かなわぬもの

おいらの夢は
               あたいの恋は
かなわぬ夢
               かなわぬ恋

かなう夢など
               かなう恋など
つまらぬ夢
               つまらぬ恋

つらい夢なら
               つらい恋なら
いらぬ夢
               いらぬ恋

かなわぬ夢こそ
               かなわぬ恋こそ
まことの夢
               まことの恋




元「koebu」で共演の競演!


Sunoで作曲。


Never Come True

My dream is a dream that will never come true
My love is a love that will never come true

A dream like fulfilling is a boring dream
A love like fulfilling is a boring love

Painful dream I do not want dream
Painful love I do not want love

A dream that will never come true is a true dream
A love that will never come true is a true love