Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

かもしれない


 あなたであったかもしれない私

拉致監禁暴行致死死体遺棄事件の
被害者であったかもしれない私

 あなたであったかもしれない私

拉致監禁暴行致死死体遺棄事件の
加害者であったかもしれない私

 私であるかもしれないあなた

拉致監禁暴行致死死体遺棄事件の
記事を読んでいるかもしれないあなた




「ゆっくり生きる」はるさんが動画にしてくださった!



May Have Been

I may have been you

I may have been the victim of the abduction,
confinement, assault,
and abandonment of a dead body.

I may have been you

I may have been the perpetrator of the abduction,
confinement, assault,
and corpse abandonment case.

You may have been me

You may have read the article about the abduction,
confinement, assault,
and abandonment of a dead body.