Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

あたしの世界

勝手に入らないで! 

ここは あたしの世界。
誰にも邪魔させないんだから。

踏み込めば 決して生かして帰さない。
死ぬほど後悔させてやる。

ここは治外法権
あたしが法律、あたしが絶対。

法則だって 真実だって 善悪だって 
みんなみんな あたしが決める。

うるさい! 
でしゃばらないで! 

あんたは よそ者、余計者。

狭っ苦しいあんたの世界に 
未来永劫 引っこんでなさい!




「ゆっくり生きる」はるさんが動画にしてくださった!


元「koebu」由芽彩香さんが演じてくださった!


My World


Do not enter arbitrarily!

This is my world.
Do not let anyone disturb me.

If you step on, you never let it go alive.
I will regret you so deeply.

This is an extraterritoriality.
I am a law, I am absolute.

Law, truth, good and evil, I decide everything.

Noisy!
Don't be intrusive!

You are an outsider, an extra person.

You are going to be in forever
in your narrow and painful world!