Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

僕のもん

ひとっつも僕の入ってない それは
 とても僕のもん なんて呼べなくて 

それこそ そのあたりに転がってる
 ちっとも珍しくなくて 欲しくもない 

石ころとか 風景みたいな
 どうでもいいもんじゃないかな 

そういう つまんないもんばっかり
 君がまだ 欲しがるってんなら 

それは なにも僕でなくったって

 ほら そのあたりを歩いてる 
あの人とか あの人とか

 または あの人とか あの人とか

とにかく もう どこのどいつだって
 かまいやしないじゃないか




元「koebu宏美(ろみりん)さんが演じてくださった!


Mine

I can not call it
that I am not included as much as mine.

It's the one that is rolling around
It's not rare at all It's like stones and scenery
that I do not want Is not it anything wrong?

If you still want that kind of stupid thing,
even if it is not me, that person,
that person who is walking around that person,
that person, that person, that person, that person,
or anyone else do not get anywhere anymore is not it.