Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

裸体の誘惑

私は眠ろうとしているのに眠れない。
または、起きようとしているのに起きられない。

そんな状態。

目を閉じているのに部屋の様子が見える。

結婚式を間近に控えた年頃の女性がいる。
同じ年頃の男女が部屋を出入りしている。

会話の内容からすると、彼女が花嫁とは限らない。 
彼女か彼女の友だちの結婚式の準備のようである。

彼女は全裸のまま入室し、私の近くに寄ってくる。

眠るに眠れない、起きるに起きられない私を 
誘惑するつもりもなく誘惑してるような気がする。

私の近くにあるテーブルで彼女が作業する。
彼女の太もものあたりが私の腕のあたりに触れる。

とても肉感的な彼女の裸体。

もう眠ろうとしている場合ではない。
閉じていても見えていた目を開いて私は起きる。

すると、いまさらのように彼女が私に気づく。
「あら、あなた。そこにいたの?」




自作自演。


Naked Temptation

I'm trying to sleep, but I can't sleep.
Or I'm trying to get up but I can't get up.

Such my condition.

I can see the room
even though I have my eyes closed.

There is a woman around the age of her wedding.

Men and women of the same age as her
are entering and leaving the room.

Judging from the content of the conversation,
she is not always the bride.

It's like preparing
for the wedding of her or her friend.

She enters the room naked
and approaches me.

She feels like she's seducing me,
who can't sleep to sleep
and can't wake up to wake up.

She works at a table near me.

The area around her thighs touches
the area around my arms.

Her naked body is very sensual.
I'm not trying to sleep anymore.

I wake up with my eyes open,
which I could see even when I was closed.

Then she notices me like now.
"Oh, you. Were you there?"