Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

開幕

ようこそ、紳士淑女の皆さん。

長らくお待たせいたしました。
これより完全会員制、秘密の妄想大会の開幕です! 

えっ? 違いました? 
はあ・・・・そうですか。

えー、皆さん、まことに失礼いたしました。
わたくし、ちょっと妄想してしまったようです。

そういうわけで、さらにお待たせいたしました。

好奇心旺盛なる紳士淑女の皆さん。
これより、世界変態選手権の開幕です! 

えっ? またですか? 
はあ・・・・仕方ないですね。

あー、じつに困ったものです。

わたくし、正常な常識人のつもりでしたが 
どうも変態だったようです。

それでは今度こそ、もう絶対お待たせいたしません。

親愛なる紳士淑女の皆さん。
これより、世界最終戦争の開幕です!




「ゆっくり生きる」はるさんが動画にしてくださった!


元「koebuうるとらNANAさんが演じてくださった!



Opening

Welcome, ladies and gentlemen.

Thank you for waiting for a long time.

From now on, the full membership system,
the opening of the secret delusion tournament!

Eh? Is it different?
Hmm... is that so?

Well, everyone, I'm really sorry.
I seem to have been a little delusional.

That's why I'm sorry to have kept you waiting.

Curious ladies and gentlemen.

This is the start of
the World Metamorphosis Championship!

Eh? Is it again?
Hmm... it can't be helped.

Oh, I'm really in trouble.

I intended to be a normal common sense person,
but it seems that I was a metamorphosis.

Then, this time,
I will never keep you waiting anymore.

Dear gentlemen and ladies.
This is the beginning of the final world war!