Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

喉のライン

クルマの中で誰かと話をしていた。

三人ほどいたはずだが、今は 
後ろのシートに彼女と僕の二人だけ。

そろそろ僕はおいとまするつもりだった。
それなのに片手にワイングラスを持っている。

さっき彼女が手に持ったまま背伸びをして 
中身がこぼれそうだったから受け取ったのだ。

さて、これをどうしよう。
彼女のものだから僕が飲むわけにもいかない。

だが、彼女の他に運転できる人もいないので 
彼女に飲ませるわけにもいくまい。

ところが、彼女はワイングラスを奪うと 
そのまま平気で飲んでしまった。

彼女の白くて形よい喉のラインが
いくぶんエロチックに動くのが見える。

どうするつもりなのだろう、彼女。
僕にはどうすることもできない。




 自作自演。


Throat Line


I was talking to someone in the car.

There were probably three of us,
but now it was just her and me in the back seat.

It was time for me to go home.
Even so, I have a wine glass in one hand.

I just received it
because she stretched her back with it in her hand
and the contents were about to spill.

Well, what should I do with this?
I can't drink because she belongs to her.

But no one else can drive, so I can't let her drink.

However, when she robbed her of the wine glass,
she just drank it.

I can see her white and well-shaped throat line
moving somewhat erotically.

What is she going to do?
I can't do anything about her.