Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

一緒に寝よう

久しぶりに会う彼女は小顔になっていて 
若々しく、しかも美人に見える。

結婚していて出産も済ませたはず。

そんな彼女が僕に詰め寄る。 
「どうしてそうなるの。はっきりしなさいよ」

腰のあたりを腰のあたりで押してくる。
僕の背後は壁、もう後退できない。

そうこうするうち、なにやら腰のあたりが
だんだん気持ちよくなってきた。

そこで時空がゆがむ。

僕たちは仲良し三人組。
遊んでいた彼と彼女が布団の中に入ってしまった。

彼女を挟むように隣に寝たら面白かろう。 
僕も布団に入ろうとすると、それは女装した彼。

その隣に寝ているのは元上司の男。
後で考えたら、すでに亡くなった人だった。

彼女はどこへ行ってしまったんだ?

なんだ。僕の布団の中にいる。
なんだ。好都合じゃないか。

僕は僕の布団の中の彼女の隣に飛び込む。




自作自演。


Let's Sleep Together

After a long time seeing her,
she has a small face and looks youthful and beautiful.

She should have been married and had a baby.

She rushes to me like that.
"Why does that happen? Be clear."

She pushes around my waist around her waist.
The wall behind me, I can't retreat anymore.

As I did this,
I felt more comfortable around my waist.

Space-time is distorted there.

We are a good friend trio.
He and she were playing and got inside the futon.

It would be fun if I slept next to her so that
she would be sandwiched between her.

When I tried to get into the futon,
he was dressed as a woman.

Sleeping next to him is my ex-boss man.
When I think about it later, he was already dead.

Where has she gone?

Ah, she's in my futon.
Well, isn't it convenient?

I jump next to her in my futon.