Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

午後のお茶会

白クマさんの家における 
午後のお茶会に招待されたのは 

青キツネさん 
赤ウサギさん 
緑キャベツさん 

の3名でした。

お茶会が始まってすぐに誰かが 
こっそりと誰かのカップに薬を入れました。

全員がお茶を飲み終えると

1番目に 緑キャベツさんが殺されました。
2番目に 赤ウサギさんが殺されました。
3番目に 青キツネさんが殺されました。
4番目に 白クマさんが眠りました。

さてさて 
この忌まわしき事件の真相は 

いったい 
どうなっているのでしょうね。




元「koebuyayaさんが演じてくださった!


Afternoon Tea Party

The following three characters were invited
to an afternoon tea party
at White Bear's house.

Blue fox
Red rabbit
Green cabbage

Soon after the tea ceremony began,
someone slipped a medicine into someone's cup.

When everyone has finished drinking tea

First, green cabbage was killed.
Second, the red rabbit was killed.
Third, the blue fox was killed.
Fourth The white bear slept.

Well
What exactly is the truth of this absurd case?