Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

浮気の調査

俺は、しがない探偵だ。

男を尾行している。
浮気の調査だ。

久しぶりの仕事である。
しかも、かなりおいしい。

ターゲットは世界的な大企業の会長。
その会長夫人からの依頼なのだ。

男の浮気現場を押さえることができれば

服も買ってやれない俺の婚約者に
なんとか結婚指輪を買ってやれるのだ。

俺にはもったいないほどの美人。

まったく彼女には苦労かけさせてしまった。
俺が喰わせてもらってるようなものだ。

だが、それも今夜まで。

さあ、早く来い。
じらすんじゃない。

来た!
浮気相手の女が現れた。

かなり若い女だ。

くそっ。
金持ちどもときたら。

慎重にカメラのシャッターを切る。

やった!
ざまあみろ。

やれやれ、やっとこれで結婚できるぞ。
それにしても、いい女だな。

あっ、彼女!
・・・・俺の婚約者だ。




元「koebuとうぷさんが演じてくださった!


Investigation of Flirtation

I'm a detective.

I am following a man.
Investigation of flirtation.

This is my job after a long time.
And it's a great deal.

The target is the chairman of a large global company.
It was a request from Mrs. Chairman.

If I could film a man's flirtation,
I could manage to buy a wedding ring
for my fiance who couldn't buy clothes.

She is a waste of beauty to me.

At all I made her struggle.
It's like she feeds me.

But that's until tonight.

Come, come early.
You don't teasing me.

She came!
A woman with his cheating hands appeared.

She is a pretty young woman.

Damn.
Rich widower.

I carefully release the camera shutter.

Hooray!
Serves you right.

Yeah, we can finally get married with this.
Anyway, she is a good woman.

Oh, she!
She is my fiance.