Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

おぞましき告白

私は人を殺したことがあります。
夜道で痴漢に襲われた時のことです。

私はもう必死で抵抗して暴れました。
持っていた傘で男の顔を突いたのです。

その石突が男の眼窩に刺さりました。
先端が脳まで達して、男は即死。

正当防衛で私は無罪になりました。

その時、私は右肩を負傷。
狂暴な痴漢の爪に引き裂かれたのです。

右肩の傷はなかなか治りませんでした。
むしろ悪化していくようでした。

痛くて痛くて
右腕を上げることもできないのです。

化膿した肩は赤く腫れてしまい、
その傷痕はひどく醜いものでした。

まるで人の顔のように見えました。
誰かに似ているような気さえします

やがて、傷口が裂けました。
膿が出て、そして・・・・

「おい、お嬢さん」

信じられないことでした。
裂けた傷口が喋り出したのです。

「よくも俺を殺してくれたな」
いやらしい男の声でした。

「こんなにかわいい顔してさ」
右手が私の頬を撫でました。

「ちょっと触っただけなのに」
右手が私のお尻に触れました。

「ちょっと揉んだだけなのに」
右手が私の乳房を揉むのでした。

「もう、ちょっとじゃ済まねえぞ」
右手が全身を這いまわるのでした。

私は、左手で右手を押さえようとしました。
でも、どうしてもかなわないのです。

右肩から先の感覚がなくなっていました。
もう右腕は私のものではなかったのです。

太くて浅黒くて、まるで男の腕です。
おそろしいほど力があるのでした。

そのうち右腕は
私の着ている服を破り始めました。

「誰か、助けて!」

でも、家には誰もいないのでした。
私は一人暮らしを悔やみました。

右肩の顔は醜く笑いました。
あの死んだ痴漢の顔にそっくりでした。

「おいおい、お嬢さん。
 こんな姿を誰に見せるつもりだ?」

私は愕然としました。

そうです。
誰にも見せられません。

見せられるはずがありません。
こんなおぞましい姿。

ついに私は右手に屈したのです。

そうです。
もう抵抗するのを諦めたのです。

この右手の責めは執拗で陰湿でした。
とても言葉にできません。

もう私は、ただひたすら
声を殺すだけで精一杯なのでした。




元「koebuロンチーさんが演じてくださった!


Horrible Confession

I have killed a person.

It was when I was attacked by a molester
on the night road.

I was desperately resisting and rampaging.
I poke the man's face with the umbrella I had.

The ridge pierced the man's eye socket.
The tip reaches the man's brain and he dies instantly.

Self-defense made me acquitted.

At that time, I injured my right shoulder.
It was torn by the claws of the violent the molester.

The wound on my right shoulder did not heal easily.
Rather, it seemed to get worse.

It hurts and hurts,
and I can't even raise my right arm.

The purulent shoulder turned red and swollen,
and the scar was terribly ugly.

It looked like a human face.
It even feels like someone.

Eventually, the wound broke.
Pus came out, and...

"Hey, young lady."

It was unbelievable.
The torn wound began to speak.

"You killed me well."
It was a nasty man's voice.

"I have such a cute face."
The right hand patted my cheek.

"I just touched it."
The right hand touched my ass.

"I just rubbed it a little."
The right hand was rubbing my breasts.

"It's not enough anymore."
The right hand crawls all over my body.

I tried to hold my right hand with my left hand.
But it just can't be done.

I lost the feeling from my right shoulder.
The right arm wasn't mine anymore.

It's thick and dark, just like a man's arm.
It was terrifyingly powerful.

Eventually the right arm began to tear my clothes.

"Somebody help!"

But there was no one at home.
I regret living alone.

The face on the right shoulder laughed ugly.
It looked just like the face of that dead molester.

"Hey, young lady.
Who are you going to show like this?"

I was stunned.

That's right.
I can't show it to anyone.

I can't be shown to anyone.
Such a horrifying figure.

At last I succumbed to the right hand.

That's right.
I have given up on resisting.

The blame on the right hand was relentless
and insidious.

I can't put it into words.
I was already doing my best just to kill my voice.