Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

元気な子

元気な子が元気に歩いていると 
元気ない子を見つけました。

元気な子は元気ない子を元気にいじめました。
そのため、元気ない子は元気なく泣きました。

元気な子がどこかへ行ってしまうと 
元気ない子は思うのでした。

もっと元気になりたいな、と。

その願い、神様が叶えてくれました。
元気ない子はとても元気になったのでした。

とても元気な子は元気な子を見つけると 
とても元気にいじめました。

そのため、元気な子は元気に泣きました。

とても元気な子がどこかへ行ってしまうと 
元気な子は思うのでした。

もっともっと元気になりたいな、と。

その願い、神様が叶えてくれました。
元気な子はすごく元気になったのでした。

すごく元気な子はとても元気な子を見つけると・・・・




元「koebuロンチーさんが演じてくださった!


A Cheerful Kid

As A cheerful kid was walking well,
he found a weak kid.

The cheerful kid bullies the weak kid cheerfully.
Therefore, the weak kid cried weakly.

If the cheerful kid went somewhere,
the weak kid would have thought.

I want to be more cheerful.

His wish, God has come true.
The weak kid became more cheerful.

When the more cheerful kid found the cheerful kid,
he bullied very cheerful.

Therefore, the cheerful kid cried cheerful.

If the more cheerful kid went somewhere,
the cheerful kid would have thought.

I want to be more more cheerful.

His wish, God has come true.
The cheerful kid became more more cheerful.

The more more cheerful kid finds
the more cheerful kid...