Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

恥ずかしい撮影

映画の撮影が終わり、宴会のようなのだ。
成人向けの映画、私は主演男優らしい。

他の関係者はテーブル席に腰かけているのに 
私はなぜか床にあぐらをかいている。

しかも、下半身は裸だ。

左側の主演女優がこちらを見下ろす。
「ちゃんと見せなさい」

私は両手で股間を隠している。
「とんでもない」

右側の監督もこちらを見下ろす。
「見せなきゃ映画が完成しないぞ」

すると、これは撮影シーンだったのか。
「そんなこと言われても」

どこにもカメラは見当たらない.

だがしかし、私を見る彼らの眼が 
カメラのレンズそのもののように光る。




自作自演。


Embarrassing Shooting


It's like a banquet after filming the movie.
A movie for adults, I seem to be the leading actor.

Others are sitting at the table,
but for some reason I'm cross-legged on the floor.

Moreover, my lower body is naked.

The leading actress on the left looks down at me.
"Show me properly."

I'm hiding my crotch with both hands.
"Not like that."

The director on the right also looks down on me.
"If you don't show it, the movie won't be complete."

Then, was this a shooting scene?
"Even if you say that..."

I can't find the camera anywhere.

But their eyes looking at me
shine like the camera lens itself.