Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

バクの棲家

魅力あるものの
なかなか実現しない夢 

さような夢の実現を支援する
本や道具や仕事や組織

「誰でも簡単にできる〇〇まるまる
「こうすれば必ず成功する〇〇」

たとえば なにがし制作ソフト
または 携帯Web端末 

弁理士だとか
コンサルタントだとか

学校だったり 病院だったり 
あるいは国家だったり 

それらすべて
多かれ少なかれ

夢を喰らう
バクの棲家すみかなり




自作自演。


Tapir's House

Dreams that are attractive but hard to realize.

Books and tools, work and organizations
that support the realization of a perfect dream.

"A method that anyone can easily do"
"How to be successful in this way surely"

For example,
some sort of production software, mobile web terminal,
patent attorney or consultant, school, hospital, nation.

All of them are more than Tapir's house
which eats dreams.