Tome文芸館 Annex

自作読み物を紹介。動画用朗読音声を常時募集。英訳はGoogle翻訳。

干し草の山


僕たちは干し草の山の頂上に隠れていた。

「ほら、もうすぐ始まるわよ」
悪戯っぽい瞳でヘレンが囁く。

干し草の山のふもとには恋人たちがいた。
僕の兄貴と彼女のお姉さんだ。

二人とも服を脱ぎ終えたところだった。
お姉さんの乳房が見えた。

僕はお姉さんにずっと憧れていた。
だから胸が苦しくなった。

恋人たちは抱き合ったまま干し草の上に倒れた。
お姉さんの悲鳴が聞こえた。

裸の二人は干し草まみれになった。
蒸し暑くて汗をかいていたからだろう。

白い肌が沈んだり浮いたりする。
そのうちお姉さんの泣き声が聞こえてきた。

僕はもう我慢できなかった。
ヘレンの腕をつかんで引き寄せた。

「いやいや」
彼女の瞳は潤んでいた。

僕は干し草の山の頂上から彼女を放り投げた。
ヘレンは悲鳴をあげ、麓へ転がり落ちた。

僕は山の反対側から滑り降りた。
そして逃げるように走った。

二度と干し草の山へは戻らなかった。
そのまま家出してしまったのだ。

あまりにも僕は若かった。

以来、ヘレンとは一度も会ってない。
噂では、彼女は兄貴と結婚したという。

僕は信じられなかった。
お姉さんはどうしたのだろう。

あの時、もし僕がヘレンを放り投げなかったら
あの恋人たちはどうなっていたのだろう。

もし僕があのまま干し草の山に残っていたら
僕たちはどうなっていたのだろう。

(画像:写真AC


Haystack

We were hiding on the top of the haystack.

"Hey, they'll start soon."
Helen whispers with her uneasy eyes.

There were lovers at the foot of the haystack.
My older brother and her older sister.

They had just finished undressing.
I saw a woman's breast.

I was always in love with Helen's sister.
So my chest got tough.

The lovers fell on the hay with a hug.
I heard a woman's scream.

Naked they were covered with hay.
It is probably because they were sweaty and hot.

White skin sinks or floats.
Over time I heard the cry of a woman.

I could not stand anymore.
I grabbed Helen's arm and pulled it.

"No."
Her eyes were wet.

I threw her from the top of the haystack.
Helen screamed and fell to the foot.

I slid down from the other side of the haystack.
And I ran to run away.

I never returned to the haystack again.
I just left home.

I was too young.

Since then, I have never met Helen.
According to rumors, she got married to my brother.

I couldn't believe it.
What happened to Helen's sister?

At that time, if I hadn't thrown Helen,
what would those lovers be?

If I were left in the haystack,
what would have happened to us?